25 Mart 2013 Pazartesi

DON “THE DRAGON” WİLSON, JÜBİLESİ İSTANBUL’DA-YILMAZ PARLAR


DON “THE DRAGON” WİLSON, JÜBİLESİ İSTANBUL’DA
11 kez Dünya Kick Boks şampiyonu Efsane aktör Don Wilson Victory Night 2013 İstanbul organizasyonu kapsamında dünya jübilesini İstanbul’da yapacak

2013 Eylül'de İstanbul'da yapılacak olan, 5 kıtadan dünyaca ünlü yıldızların katılacağı   organizasyon olacak. Dünya medyasının takip edeceği ve tüm dünyaya aynı anda canlı yayın yapılacağı organizasyon üst düzeyde İstanbul’a tanıtım ve prestij getirecek
WMW tarafından düzenlenecek Organizasyonun açıklanması için sponsorlardan biri olan Ramada Istanbul Asia Hotel’de basın toplantısı düzenlendi.  


Kick Boks ustalarının yılda 1 kez karşı karşıya gelip zaferlerini ilan eden “Victory Night, her sene dünyanın farklı şehirlerinde yapılan organizasyondur.



Don Wilson Victory Night’ın gerçekleşmesi için öncelikle WMW’nin dünyaca ünlü bir Kick Boks ustası ile çalışması  ve 58 yaşında gerçek bir Kick Boks müsabakasında yer alan Kick Boks ustası aynı zamanda Hollywood aktörü olarak dünyada tek kişi 

Dünya çapında büyük isimlerin Türkiye’ye ayak basması ve projelerini Türkiye’de uygulamak istemesi  üst seviyede yerli & yabancı  sponsorların yer alması zafer gecesi olarak görülmektedir. 

Don Wilson toplantıda  “Projeyi duyduğum andan itibaren çok heyecanlıyım ve dünya çapında böylesine kapsamlı bir organizasyonda yer almanın, ilk adımın benimle atılacak olmasının haklı gururunu yaşıyorum. Böylesine unutulmaz bir gecenin baş aktörlerinden biri olmak beni mutlu ettiği kadar da şaşırttı, bana bu teklif ilk geldiğinde bu kadar büyük olduğunu hiç tahmin etmemiştim. Siz buna jübile diyorsunuz ama ben bunu asıl ringlere geri dönüş olarak tanımlıyorum. Eğer o gece zaferlerime bir yenisini daha eklersem, belki de bu son maçım olmayabilir. 58 yaşındayım, hala kendimi çok dinç hissediyorum ve ben bu büyük geceye fiziksel olarak da zihinsel olarak da fazlasıyla hazırım. Hatta bu zafer gecesinden zaferle ayrılırsam belki bir maç daha yapabilirim.” Dedi.


Ayrıca projelerini sorduğumuzda “Türkiye’de içinde bulunacağım etkinlikler ya da projeler sadece Victory Night 2013 İstanbul ile sınırlı kalmayacak elbette. Şimdiden bir reklam filmi çekimi için teklif aldım bile. Yeni dostum & genç iş adamı Can Yazıcı’nın yapımcılığını üstlendiği, kadına şiddet konusunun farklı bir bakış ile ele alındığı, sosyal sorumluluk niteliği taşıyan bir kısa filmde rol alacağım ve bu kısa filmde Türkiye’de farklı alanlardaki önemli isimlerle bir arada bulunacağım. Bu kısa film bir otel odasında geçecek ve çekimlerini Türkiye’de kaldığım sürece konakladığım Ramada Istanbul Asia’da yapacağız. Tabii bir de sinema filmi projemiz var, ünlü bir yapımcı olan kadim dostum Don Clovis ile de şimdiden bu filmin hazırlıklarına başladık bile, bunun için Türkiye’de sinema sektörünün önde gelen isimleri ve oyuncu adayları ile görüşmeler yapacağız. Ve tahmin edersiniz” şeklinde cevapladı.

Don Clovis “Victory Night 2013 İstanbul etkinliği dâhilinde “Dragon’un Geri Dönüşü”ne öncülük edip zemin sağlayan başta ünlü iş adamı Nejat Balarısı olmak üzere, Türkiye’de Kick Boks’un önde gelen isimlerinden dostum & iş partnerim İbrahim Dağdeviren’e ve yeni dostlarım & iş partnerlerim genç iş adamları Tuğberk Balarısı, Can Yazıcı ve Buğra Salih Cengi’ye bu harika organizasyonun temelini hazırladıkları değerli katkılarından ötürü Ramada Istanbul Asia Genel Müdürü Tanju Özalpay’a, Otogençler Genel Müdürü Übeyt Aydın’a da teşekkürlerimi sunuyorum,”dedi  

Plaketlerin sunumuyla toplantı sona erdi.


yilmazparlar@yahoo.com
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder