YEREL BİRLİKTELİKTEN-KÜRESEL MARKAYA
Yerel Zincirler Buluşuyor organizasyonu ulusala sığmayacak büyüme gösterince Uluslararası boyuta dönüştü.14 ülke katılımıyla bu yıl farklı aktiviteler sergiliyor.
Her yıl bir kurumsal temayla gerçekleşen “Yerel Zincirler Buluşuyor” organizasyonunun bu yıl sloganı “Yerel Birliktelikten-Küresel Markaya”.
Bu yıl dördüncüsü olan, Yerel Zincirler Buluşuyor” organizasyonu. 25-26 Nisan 2012 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleşecek. Kısa adı “TPF” olan Türkiye Perakendeciler Federasyonu’nun Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Aygün ve yönetim kurulu üyeleri 19 nisan 2012 tarihli basın toplantısı düzenleyerek konferans, fuar hakkındaki bilgileri ve projelerini paylaştı.
Türkiye Perakendeciler Federasyonu’nun Yönetim Kurulu Başkanı Selamet Aygün toplantıda yaptığı konuşmada kısa tarihçelerini anlattı. Selamet Aygün özetle “Gittikce büyüyen ilgi ve katılım önceki mekana sığamıyacak duruma gelince. Bu yıl Haliç kongre merkezinde ancak ilave kapalı pratik tesislerle gerçekleştirebileceğimi-ze karar verdik. Fuar bölümü Expotim Uluslararası Fuar Organizasyonları AŞ, konferans bölümü ise Globus Fuar ve Kongre Yönetimi Ltd. Şti. tarafından yürütülecek.
Derneğimizi 2006 yılında kurduk 306 şirket. 3250 şubemiz mevcut. Her yıl farklı konseple yaptığımız organizasyonun bu yıl da çok farklı yönleri var. “En iyi fikir” adı altında başarılı bir şekilde uygulayan perakendecimizi ödüllendirmek suretiyle fikirlerini paylaşmasını böylelikle üyelerimizin istifade etmesini sağlıyacağız.
Yabancı ülke perakendecileri davet etmekle iş birliktelik fırsatı sunan platformla tedarikcilerimize ihracat imkanı sağlıyacağız. Uluslararası Yönetim Stratejisi Profesörü, Davos’taki Dünya Ekonomik Forum’unun üyesi ve Avrupa Birliği’nin de danışmanı olan W. Chan Kim’in konuk konuşmacı olacak.”dedi
Ana sponsor Hayat Kimya’nın ana sponsorluğunda Coca Cola Eczacıbaşı,Unilever, Ülker ve Sütaş’ın büyük sponsorlar olarak verdikleri destekle gerçekleşecek organizasyonun diğer sponsor şirketlerini de ismen sıralayarak, yıllık ortalama % 2o büyüme 14 milyar ciro % 30 Pazar payları ile en büyük perekende aktörü olduklarını dile getirdi.
Basının Yeni nesil kooperatifcilik bilgilerinin tüm Ülkede tedarikcilere ulaşan etkinliklerini devam ettirme, Market açılma yer ve çalışma zaman belirlemelerindeki uzmanlık rollerinin ve toplumsal sorumluluk aktivite sorularını da cevaplandıran Aygün Ülke ekonomisinde büyük payları artırmayı hedefleyen yapıyı daha da dinamikleştireceklerini vurguladı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder